Balandžio 24 dieną vyko atvira integruota matematikos ir anglų kalbos pamoka „Matematika tvarumui“. Tai Erasmus+ projekto „Going Green – Sustainable Inclusion“ edukacinė STEAM veikla. Pamoką IIb klasei vedė matematikos mokytoja Renata Gudienė ir anglų kalbos mokytojos Inga Smulkienė bei Ligita Erminaitė.
Pradėjome mokinių kurtais angliškais sinkveinais apie matematiką tvarumui. Pamokos tikslas buvo pasiruošti siūti ir dekoruoti užvalkaliukus, kuriais atnaujinsime viename koridoriuje sėdėjimui ant suolų esančias pagalvėles ir prisidėsime prie tvarumo puoselėjimo gimnazijoje. Mokiniai dirbo porose: matavo gautas panaudotas medžiagas, skaičiavo plotus, procentinę likučio dalį, pasidarė iškarpas, iš skiaučių kirpo geometrines figūras dekoravimui, išsidėliojo kompoziciją ir, kad jos nepamirštų, nufotografavę siuntė į Padlet. Reflektuodami jie skaičiavo apytikslę kainą jeigu nebūtume tvarūs ir medžiagą reikėtų pirkti. Pamokos įvertinimą ir emocijas mokiniai siuntė į www.menti.com , o po to skambant ankstesnio Erasmus+ projekto „Hooked on Mathematics“ metu sukurtai dainai apie matematiką kiekviena pora savo „pasiruošimą“ sudėjo į maišiukus, kad gegužės mėnesį tęstų siuvimo darbus su technologijų mokytoja.
Gausūs plojimai pamokos pabaigoje maloniai nustebino ir rodė, kad pamoka pavyko, o jos metu buvo ugdomos kompetencijos realiam gyvenimui. Džiaugiamės, kad mūsų veikla domėjosi mokyklos direktorė D. Uščinienė, pavaduotoja B. Kaveckienė, kolegės I. Zaborskienė, B. Valužienė, V. Kaktienė. Aptariant pamoką buvo pastebėta, kad dalykų integravimas yra prasmingas ir išreikšta mintis apie integruotų veiklų dienas gimnazijoje.