Labas, trumpai papasakosiu, kodėl dirbu gimnazijoje.
Man atrodo, kad sprendimų ieškome tada, kai susiduriame su sunkumais, o atsakymų į klausimus paieškas pradedame tada, kai užduodame klausimą. Atrodo elementaru, bet paprašyti pagalbos nėra lengva, o kartais atrodo, kad susitvarkysime patys. Jausti ir kentėti mes mokame vos gimę, o kaip su tuo susitvarkyti atsargiai, nesugriaunant savo krištolinio trapumo pasaulio – žinių stokojame. Man rūpi mokinių bei mokytojų savijauta, bendruomenės sklandus bendravimas, savalaikis ir efektyvus problemų sprendimas bendradarbiaujant. Rūpi mokinys, jo aplinka bei bendruomenės mikroklimatas. Ir dar labai rūpi, kas „išvagia“ gerą savijautą bei norą džiaugtis gyvenimu, todėl mielai prisidedu prie tų „vagių“ paieškų, atpažinimo bei sulaikymo. Linkiu mums visiems sklandaus bendradarbiavimo.
Pagalba mokykloje mokiniui teikiama, kai:
- Kreipiasi mokinys (gaunant tėvų/globėjų/rūpintojų sutikimą).
- Kreipiasi mokinio tėvai (globėjai/rūpintojai).
- Kreipiasi mokytojai (gavę tėvų, globėjų, rūpintojų sutikimą).
- Pedagoginės psichologinės tarnybos išvadoje nurodžius psichologinės pagalbos poreikį (specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems vaikams, gaunamas tėvų sutikimas).
- Prašo/įpareigoja Vaiko teisių apsaugos tarnyba, tėvams nesirūpinant vaiku.
Psichologo pranešimai
