Nuo ankstaus ryto I-III klasių gimnazistai, susirinkę nurodytose Plungės miesto gatvėse (Stoties, Vytauto, Telšių, Birutės, J.Tumo-Vaižganto, Dariaus ir Girėno, Senamiesčio a.) bandė atlikti įvairių dalykų užduotis: suskaičiuoti pastatus, kuriuose įsikūrusios amatų dirbtuvės, išmatuoti atstumą tarp pastatų, sukurti įstaigai reklamą įvairiomis kalbomis, pasiteirauti gatvėje sutiktų žmonių, kas čia buvo anksčiau, atspėti iš nuotraukų, kuris pastatas pavaizduotas, suskaičiuoti, kiek mašinų pravažiuos gatve per nurodytą laiką ir koks oro užterštumas, sukviesti visus į flashmobą ir sušokti „Gyvatarą“. Gudragalviai ėmėsi spręsti kryžiažodžius „Plungės pastatai“, „Plungės paminklai“ ir „Gatvės, pavadintos rašytojų vardais“, o gavę teisingus atsakymus skubėjo nusifotografuoti prie nurodyto objekto.
Praeiviai stebėjosi, kur skuba grupelėmis pasiskirstę mokiniai, o mokiniai nejučia geriau susipažino su gimtadienį švenčiančiu miestu. „Etninės kultūros integravimas į mokomuosius dalykus pavyko ir vyko kiek kitaip“, – džiaugėsi sėkmingai įgyvendinta idėja lietuvių kalbos ir etninės kultūros mokytoja Rita Barniškienė, subūrusi užduotims parengti visų dalykų mokytojų komandą.